Halloj

Vaknade vid halv 10. Är ledig fram till kl 6 idag så jag tänkte att dagen ska ägnas åt lite tvätt/städ och göra nytta. En promenad ska jag ta också.

I tisdags väcktes jag av Lisa. Hon hade gjort nybakta Scones och hemmagjord latte. Mums! Vi satt och pratade om att åka ut i backen men vädret var halv-bra och vi hade hört att det var massa is i backarna så våra hjärnor styrde in oss på att åka till Borlänge! Men kom på att det är så långt dit så vi styrde mot Mora istället. Vi körde på bra vägar hela vägen och lyssnade på musik. Med mig hem fick jag 4 skjortor/blusar, ett nagellack, tre böcker, örhängen, en poncho och ett mobilskal. Välbehövlig shopping. I måndags köpte jag en jacka också. Min svarta vinterjacka är för varm för vädret här nu. Jackan var kanske lite dyr (1599) men det är en sådan jag kan ha länge. Är en höst/vår jacka och är jättefin.

Nu ska jag äta frukost och sedan klä om.
Kram kram!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0