Hej

Nu har jag fått tillbaka internet. Försvann ett tag och var jättesegt men nu är det bra igen. Min jul var jättebra, min nyår också. Jobbade 12-20.30 på nyår så var inte så jätte mycket firande men åkte hem till Fanny och Lisa och åt lite grönsaksdip och ett glas vin. Sen gick vi från järpen där vi bor bort till wärdshuset. Tar typ 40 min att gå så vi var framme precis vid tolvslaget. Trevlig kväll :) var ledig igår så vi lagade god mat och sen hängde jag med Emma och Eric till JB där mer folk var. Tog sen taxi till HC och sen vidare till Harrys där vi avslutade kvällen. Mycket trevlig kväll! Ikväll ska jag jobba. Börjar 22.30 men det är ändå hyfsat kul att jobba på måndagsklubbarna. Nu ska jag se på Dr Dolittle. Tjo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0