Hej

Mycket har hänt den senaste veckan! Harrys har vart här på personalresa. Det var roligt att träffa alla igen. Särskilt pappa och familjen! Hade svår separationsångest igår när dom skulle åka hem, men det var väldigt trevligt iallafall.
Idag har jag jobbat sen 12. Kom hem för en stund sedan. Var väldigt roligt på jobbet idag :) min chef kom fram till mig och frågade om jag ville följa med till Leksand imorgon och jobba på en hockeymatch och sen görs hockeyarenan om till en nattklubb. Ska bli jättekul :) det är 4 st från jobbet som ska dit. Vi ska jobba i provisoriska barer med öl och shots och några drinkar...

Igår åkte min bil in på verkstaden. En varningslampa hade börjat lysa så den gick bärgas till Mora. Så jag ska till Mora imorgon och hämta den. Min stug-kompis ska besiktiga bilen i Malung så vi ska samåka :)

Hörs!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0