Haft en helt underbar dag

Idag var vi ute i backen vid 12.00. Jag, Lisa och hennes pojkvän Daniel som är här och hälsar på. Han är sjukt trevlig och rolig. Skönt när vänners pojkvänner bjuder på sig själva, och inte är så himla stela och tysta. Vi åkte till hundfjället och åkte där fram till lunch, sen tog vi transportlften till Tandådalen och åt lunch på wärsan där vi jobbar. Sen åkte vi några åk i Tandådalen, bla Stora backen som är HELT fantastisk enligt mig. Jag verkar dock vara den enda som tycker det. Daniel hade en jättebra app på sin telefon som även finns på iPhone, som heter King of the slope. På den kan man mäta hur mycket energi man gör av med och hur fort man åker. Jag åkte som snabbast 61 km/h och gjorde av med så mycket energi att jag skulle kunna generea tillräckligt med energi för att drva en pannlampa i 25 timmar (125 Wh) Hur bra!? En fantastiskt bra dag i backen iallafall! Nu laddar jag om för jobb ikväll. Förkylningen har börjat släppa och jag laddar också för en helgs jobb,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0