23.43

Ska gå och lägga mig nu och kolla på film. Klockan ringer 9,30 imorgon och dagen skall spenderas ute. Ska ta mig en lång promenad i vädret och sen skotta bort lite snö. Ska även sortera all tvätt som jag har tvättat idag. och sen väntar dammsugning och disk. Hatar att vara ledig när alla andra jobbar... Ser ut som fan här hemma nu. Bara att bita ihop :) tänkte också få ihop en klipptid. Håret börjar bli rätt långt nu och rätt slitet. Behövs en service!

Innan idag så gjorde jag iordning bilen. Tog bort all is och all snö. Det enda negativa är att basen i spelaren är borta. Musiken är inte rolig att lyssna på..

Nu är det natt :)


Godnatt kramar Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0