Stämningen är inte på topp

I torsdags sa två killar upp sig på jobbet. Anledningen var att den ena killen bjudit den andre på sprit under hela after skin som ledningen (kontrollanten så att säga) hade sett. De valde själva att säga upp sig innan en polisutredning skulle göras. Så alla mina kära vänner som jobbar på Harrys eller liknande; bjud ALDRIG på alkohol! Konsekvenserna blir så stränga och särskilt om polisen dras in i det.

En tjej sa upp sig igår, för ena killen vart hennes pojkvän. Så vi är tre man kort på jobbet. Därför fick jag hoppa in och jobba i serveringen igår och det var SÅ HIMLA ROLIGT!!!! Allt flöt på så himla bra och jag fick massa beröm! Ska jobba 18-03 ikväll också, och börja 8.30 imorgon igen :( den är lite seg men what to do när man får jobba med något man tycker är så roligt?
Ska även försöka "plugga" in lite drinkar och olika spritsorter dom har här uppe för risken är att jag kanske kommer få stå i baren också. Jippi!

Nu ska jag äta frukost och ta en dusch. Sen städa bilen och slutligen åka till jobbet.

Hej hej!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0