Torsdag = lön

Idag får jag lön. Sitter bra med lön! Ska köpa as mycket mat så jag kan frysa in. Börja tröttna rätt stort på fullkornspasta, köttfärsås och knäckebröd. Pyttipanna kanske? Eller så kan pappa komma hit varje dag och laga nåt gott. Skicka upp lasagne kanske???

Nog pratat om mat. Igår var vi på fjällis! Vi hade trevligt tyckte jag. Känner ju inte så många ännu men de löser ju sig. Resten av våra rumskompisar har inte kommit än... Idag hoppas vi på.
Betalade 130 spänn i träde för 1,5 timma. Slösade pengar typ..men viska ordna säsongskort tänkte vi. Då e det fri entré på samtliga klubbar tror jag.

Idag ska vi ut i backen. Ska bli helt sjukt roligt att testa de nya skidorna jag har fått!!!
Hörs sen :) nu ska jag fortsätta äta min frulle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0