Hej!

Igår var vi ute på Harrys! Var på förfesten hos hemköparna!! Riktigt trevligt! Var hem vid halv 3, somnade gott runt 4 efter lite knäckebröd och Vänner. Vaknade klockan 12 och fixade ett säsongskort på hc och Harrys, och sen några åk i backen. Klockan 16 var det after ski :) jag körde till backen idag så Louise och vår nya inneboende fick ta en öl.
Sen handlade vi lite god kvällsmat!! Har nu ett välfyllt kylskåp med allt (?) man kan tänka sig...

Louise och Lisa funderar på utgång ikväll. Men jag backar och förbereder mig inför en tidig kväll och en hård dag i backen imorgon. Vi ska bort till Lindvallen och där ska jag åka som bara den!
Nu ska jag strax kolla på Bröllopsfixaren och ta ett knäckebröd och ett glas cola :) det enda lördagsgodiset för min del ikväll...

Till min syster: saknar och älskar dig! Tiden går snabbt. Puss hjärtat


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0