20 minus!!!!!

Idag har det varit -20 grader. Blå himmel, puder i backen och gassande rund gul sol. Underbart skidväder helt enkelt. Men jag har jobbat..
Dagen började bra! (inte) snoozade lite för länge, hets-dusch, hällde i mig kaffet och åt ett par knäckebröd till frulle. Gick ut kvart över 10 till bilen. Fanskapet är frostat som fan. Både inne i bilen på rutorna och utanför. Satt igång bilen. Tinade långsamt... Men sen gick det. Men då startar inte bilen. Efter ett par försök gick det!!! Sen börjar avgas-lampan blinka och varna. Fan igen.. Får åka till lindvallens mack imon och fixa lite.
Det gick jättebra på jobbet, vart roligt att testa på något nytt. Jättekul :-)
Kom hem vid 18. Diskade världens största diskberg :-( kul. Nu tänkte jag laga mat men det är tårt-bakning i köket så får vänta ett slag..

Ja, det var min dag i enkla drag.
Hörs!!!

Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0